maanantai 19. lokakuuta 2015

Satellite Stories - Heroine



Ensimmäisen kerran kuulin Satellite Storiesin musiikkia vuonna 2012, kun Kids aren't safe in the metro ilmestyi. Tykkäsin tuosta biisistä ihan älyttömästi ja siitä tulikin nopeesti mun lemppari. Kuitenkaan sen jälkeen en ole Satellite Storiesia enää kuunnellut, en tiedä edes miksi, tykkäsin kuitenkin ihan älyttömästi heidän musiikistaan. Olen huomannut Satellite Storiesin julkaisevan uutta musiikkia ja esiintyvän festareilla, mutta mä olen vain sivuuttanut kaiken, ja varmasti menettänytkin paljon.

Muistan myös miten yllättynyt olin kun ensi kertaa kuulin tämän bändin musiikkia ja kuulin myös että tämä bändi tulee Suomesta. Heidän musiikkinsa kuulostaa jotenkin vaan niin kansainväliseltä eikä todellakaan suomalaiselta.

Nyt kuitenkin annoin mahdollisuuden tälle uudelle singlelle, ja hyvä, että annoin, Älyttömän hyvä tämäkin laulu. Satellite Storiesilla on myös selvästi oma tyyli, musiikki on valtavirrasta eroavaa ja laulajan ääni on hiukan erikoisempi.

Voisin tehdä lupauksen, että tulevaisuudessa kun Satellite Stories julkaisee uutta musiikkia, kuuntelen sitä. Oon varma, että tulen pitämään kaikista heidän kappaleistaan. Lupaan myös kuunnella heidän uuden albuminsa Vagabonds, joka ilmestyi 5.10.

Aamen.

2 kommenttia:

  1. Vagabonds oli kyllä ihan hyvä albumi, pari biisiä löysi tiensä munkin soittolistalle :--) The Trap ehdottomin suosikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo tota kuullutkaan vielä, pitääkin kuunnella :-)

      Poista