sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Vanhat suosikit: t.A.T.u. - All the things she said



Ajattelin aloittaa juttusarjan mun vanhoista suosikkibiiseistä. Niitä on niin kiva kuunnella, kun ne vieläkin kuulostavat vaan niin älyttömän hyviltä sekä tuovat muistoja mieleen.

Muistan, että tätä laulua kuuntelin, kun olin ala-asteella. Sen jälkeen taisin unohtaa sen moneksi vuodeksi ja ehkä noin kolme vuotta sitten löysin sen taas uudestaan. Taisin olla aika innoisanikin siitä.

Tämä venäläisduon kappale ilmestyi vuonna 2002. Alkaa tuntea itsensä jo aika vanhaksi, kun siitäkin on jo 13 vuotta. Huhhuh, kun aika kuluu nopeasti.

En ole paljon t.A.T.u.n musiikkia kuunnellut, mutta esimerkiksi heidän kappaleensa All about us on myös hyvä. Valitettavasti uutta musiikkia tältä duolta ei kannata odottaa, viimeisin albumi ilmestyi nimittäin vuonna 2006.

Miten on, kiinnostaako teitä kuulla lisää mun lempparilauluista?

4 kommenttia:

  1. Mun lempibiisi on varmaan ikuisesti Juanesin Tengo la camisa negra :DD en vaan tajua, kuulin sen ekan kerran varmaan kahdeksan vuotiaana ja tykkään siitä vieläkin ihan sairaasti! Melkeen kukaan mun kavereista ei tajua edes et miksi pidän siitä hah :D

    http://onrooftop.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi että! Me juuri puhuttiin tästä kappaleesta avopuolison kanssa viikonloppun :D Heräsi niin paljon muistoja omilta ala-aste ajoilta kun tätä kuunneltiin kannettavalta CD-soittimelta (se ympyränmuotoinen joka oli "taskukokoa" heh). Voi niitä aikoja :) ihana postaussarja, jatka ihmeessä! Nostalgia on aina hyvästä :)

    http://nuoruustanssi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah eikä muistan niin elävästi ne cd-soittimet vaikkei mulla kyllä ikinä semmosta ollutkaan :-D ja kiitos, jatkan! :-)

      Poista